preloader

Visinska razlika: 317 m
Najniža točka: 98 m
Najviša točka: 415 m

Petrinja, Trg Stjepana Radića – Ulicama: I. Filipovića, M. Srnaka, Dr. J. Nemeca, M. Gupca – Novo Selište – Župić – Križ Hrastovački – Cepeliš – Hrastovačka gora (Piramida) – Gornja Bačuga – Zelena dolina – Hrastovica – Petrinja

Opis rute:

Ova adrenalinska ruta namijenjea je brdskim biciklistima odnosno iskusnijim rekreativcima i sportašima. Polazište je na Trgu Stjepana Radića, vožnja ulicama I. Filipovića i M. Srnaka, prijelaz preko mosta (mogućnost zadržavanja na Petrinjskoj šetnici nasipom uz rječicu Petrinjčicu), nastavak vožnje skretanjem na desno ulicom Dr. J. Nemeca te izlazak na državnu cestu u Gupčevoj ulici. Vožnja preko Novog Selišta do Župića (predlažemo obilazak spomenika Banov kamen) gdje se skreće na lijevo na lokalnu cestu (mogućnost kratkog odmora uz izvor vode Bijele stijene) prema Križu Hrastovačkom, kroz Cepeliš. Vožnja u pravcu sela Pecki, odnosno skretanje nalijevo na šumski makadam i vožnja usponom do najvišeg vrha (415 m) Hrastovačke gore zvanog Piramida (odmorište u okružju Planinarskog doma Matija Filjak, mogućnost noćenja). Ruta se nastavlja u smjeru Gornja Bačuga preko Vidikovca (panoramska točka) prema Zelenoj dolini (mogućnost okrjepe), Hrastovici u pravcu Petrinje.