NOVOSTI i DOGAĐANJA

Održana radionica

DESTINACIJSKI MENADŽMENT

–        koordinacija aktivnosti lokalne zajednice i turističkih agencija na razvoju novih turističkih proizvoda

 

Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija i Turističkom zajednicom Sisačko-moslavačke županije realizirala program edukacije za javni i privatni sektor na temu razvoja novih turističkih proizvoda.

 

Turističko tržište postaje izrazito konkurentno i sve je veća potreba razvoja nove destinacijske ponude  i proizvoda jedinstvenih doživljaja i turističkih paket aranžmana turizma posebnih interesa, a za što je ključna kvalitetna suradnja privatnog i javnog sektora, inovativni proizvod koji prati sve relevantne trendove te kvalitetan i educiran kadar.20160921_112628

Cilj radionice je bio analizirati do sada razvijene složene turističke proizvode, kreirati SWOT analize, definiranje metoda, identifikacija tema, područja i aktivnosti koji do sada nisu obuhvaćeni razvojem složenih turističkih proizvoda i definiranje projektnog zadatka na identifikaciji nositelja posebnih kompetencija projektnih ideja.

Predavač Željko Trezner (Veleučilište VERN’, Zagreb) potaknuo je četrdesetak sudionika na rad na ciljevima – podignuta svijest o potencijalima razvoja turizma posebnih interesa u lokalnim zajednicama, educirani djelatnici turističkih agencija i turističkih zajednica o razvoju turizma posebnih interesa I trendovima u turizmu, unaprijeđena suradnja javnog i privatnog sektora za upravljanje destinacijom, identifikacija nositelja posebnih kompetencija, analiza do sada razvijenih složenih turističkih proizvoda, formuliranje odrednica marketing plana za pojedine proizvode i linije proizvoda.

20160921_112640